ipsec home-to-home.

Pawel Sikora pluto w agmk.net
Pią, 27 Maj 2011, 13:29:37 CEST

witam,

wiem, ze sa tutaj specjalisci od ipsec-a, wiec kieruje sie z malym problemem.
chcialbym polaczyc sobie lan z jednego domu do drugiego - siec jak na szkicu ponizej.

lan1 (windowsy) - gateway1 (linux,publiczne ip)

                internet

            maly ruterek tplink z (publicznym ip)
              i wlaczonym 'ipsec passing'

                  lan2 (linux)

czyli jeden koniec ipsec jest na publicznym (gateway1),
a drugi koniec za natem w sieci prywatnej lan2.

poczytalem troche w sieci i ztcw, to nie jest to klasyczny przypadek,
szeroko opisywany w tutorialach racoon/site-to-site z dwoma gatewyami
i dwoma ruterami dla ipsec. ktos moze spotkal w sieci tutorial,
ktory poprowadzi mnie przez te arkana magii racoona?

BR,
Pawel.