[th-test] Czy działa komuś digikam na aktualnych najnowszych pakietach?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 3 Paź 2011, 09:53:18 CEST

Czy działa komuś digikam-2.1.1 na obecnym th+ready+test? Mi niby startuje,
ale w kolekcji w każdym katalogu mam 0 plików. A plików jest kilkaset sztuk.
Pewnie to pochodna jakiejś aktualizacji, ale nie mam pojęcia której,
ostatnio było tego sporo. Może ktoś ma pomysł? Na razie zapuściłem budowanie
na bieżących pakietach, ale mam mieszane przeczucia ;-)