[th-test] Czy działa komuś digikam na aktualnych najnowszych pakietach?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 5 Paź 2011, 12:41:27 CEST

Dnia wtorek, 4 października 2011, Daniel Dawid Majewski napisał:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 03.10.2011 19:47, od Łukasz Maśko:
>
> Pewnie standardowo reguły udev-a...

U mnie to nie jest kwestia urządzeń, nawet z niczym podłączonym nie widzę
zupełnie zdjęć w swojej kolekcji. Więcej - właśnie zauważyłem, że po sudo
digikam wszystko działa do wylogowania usera. Jak się wyloguję albo
zrestartuję maszynę, to po ponownym zalogowaniu nie widzę zdjęć. Jak odpalę
przez sudo, to po zamknięciu mogę już spokojnie odpalać ze zwykłego usera.
Do wylogowania. Nie rozumiem tego zachowania ni w ząb. Czyżby kwestia
jakiegoś zaginionego komunikatu po dbus?

PS. Kolekcja jest na partycji VFAT, nie wiem, czy to ma znaczenie, ale może
ma.