KDE i sterownik nvidii 285.05.09-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 6 Paź 2011, 16:32:38 CEST

Zrobiłem przed chwilą update maszyny, w którego wyniku zmianie uległ
sterownik grafiki dla karty nvidia z 280.* na powyższy (to co mamy w CVS).
Jako ogon poszedł też xserver z 1.10 na 1.11.

Efekt: KDE nie daje się używać. Startuje, a i owszem, ale później próba
uruchomienia czegokolwiek (np. konquerora czy kmaila) powoduje, że system
dostaje masakrycznej czkawki. Na pokazanie się okienka trzeba czekać bardzo
długo, przy czym jest ono rysowane na raty - najpierw gołe okno, potem
kontrolki, i tak dalej - w sumie, nim zacznie działać mija kupa czasu.
Próbowałem na czystym koncie - to samo. W logach cisza, jakby nic złego się
nie działo.

Nie wiem czym to jest spowodowane, ale powrót do starszego sterownika
grafiki uzdrowił sytuację.

Jak jest u was?