kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 6 Paź 2011, 18:57:13 CEST

Czy komukolwiek działa poprawnie kmail z serii 4.7.x? Chodzi mi o poprawne
odbieranie/wysyłanie maili, obsługę imap+pop3. Nie jestem w stanie za Chiny
ludowe zmusić go do działania. Wachlarz problemów jest szeroki, od
tragicznie wolno działającego odbierania maili z konta IMAP, przez brak
synchronizacji z tym kontem (jakby operacja była blokowana przez już
"działającą" instancję), niewyświetlanie folderów (a bo tak, bez powodu),
czy w końcu totalny brak współpracy objawiający się okienkiem z komunikatem,
że kmail wykonał nieprawidłową operację i zostanie zamknięty natychmiast po
uruchomieniu. Na czystym koncie mam tak samo, co tym bardziej mnie wkurza
:-/ Zdaję sobie sprawę, że większość z powyższego robi teraz - teoretycznie
- akonadi. A tak właściwie nie robi, bo jakby robiło, to bym nie miał
problemów opisanych powyżej.

Czy ktoś komu toto działa, mógłby się podzielić tajemną wiedzą potrzebną do
poprawnego uruchomienia tego oprogramowania?