kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 8 Paź 2011, 15:52:24 CEST

Dnia sobota, 8 października 2011, Piotr Budny napisał:

> Trzeba sobie zbudować z cvs (dlatego napisałem, że z HEAD).

Ja właśnie zbudowałem (icedove 7.0-0.2) ale nawet nie chce wystartować. Po
odpaleniu z linii poleceń po chwili po prostu wraca do linii poleceń, żadne
okno się nie wyświetla. Strace jest długi (dużo gettimeofday), na pierwszy
rzut oka nie widać niczego dziwnego.