[th] audacity-1.3.13-1.x86_64

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 9 Paź 2011, 15:33:10 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 09.10.2011 15:06, od Artur Frysiak:

> Daniel, a podane wyżej workaroundy nie działają?
Nie :
$ id
[...],23(audio)[...]

$ padsp audacity
[...]
HPI_DriverOpen error: Nie ma takiego pliku ani katalogu
Naruszenie ochrony pamięci
$ pasuspender -- audacity
[...]
HPI_DriverOpen error: Nie ma takiego pliku ani katalogu
OSTRZEŻENIE: proces potomny został zniszczony przez sygnał 11

Daniel Dawid Majewski
jabber:light-i/pld-users.org