Dysk siada czy problem z kablem?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 13 Paź 2011, 15:23:41 CEST

Dnia czwartek, 13 października 2011, Pawel Golaszewski napisał:

> [...]
>
> Dwie rzeczy bym zrobił przede wszystkim:
> - sprawdził/powymieniał kable sata. Ich jakość jest naprawdę baaardzo
>   różna i mnóstwo dziwnych problemów to powoduje.

Właśnie sprawdzałem. Nie wydaje mi się, żeby coś było z nim nie tak, ale nie
mam innego na zamianę. Komputer to Dell Precission T5400, więc teoretycznie
markowa stacja robocza.

> - test "long" ze smarta - może coś na nim wyjdzie

Nic nie wyszło. Status: Completed without error.

Póki co zamiast niego wsadziłem 250-kę Segate i zobaczymy. Jeśli ta też się
obesra, to znaczy, że kabel. Jak będzie dobrze, to może rzeczywiście coś z
dyskiem. Ale to wyjdzie dopiero po jakimś czasie.