qt-4, menu i dwa monitory ( było: KDE 4.7.x i dwa monitory)

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 16 Paź 2011, 21:29:03 CEST

On Sunday 16 of October 2011, Szymon Siwek wrote:

> 1. czy nie masz problemów z menu w aplikacjach używających qt na dwóch
> monitorach?

Generalnie nie. Zrobiłem upgrade wszystkiego co było drzewku Th (nie tylko
zależności kde*) na razie problem zniknął.

> 2. jaką masz konfigurację monitorów (np. wynik xarndr)?

Taką:

xrandr: Failed to get size of gamma for output default
Screen 0: minimum 3360 x 1080, current 3360 x 1080, maximum 3360 x 1080
default connected 3360x1080+0+0 0mm x 0mm
   3360x1080      50.0*

Problem jest tylko w tym, że gdy drugi monitor (ewentualnie TV jak w moim
przypadku) ma większą rozdzielczość w pionie, to okno mniejszego monitora niby
kończy się na dole (tak ogranicza okna WM), ale myszą można zjechać niżej.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}