[th] audacity-1.3.13-1.x86_64

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 17 Paź 2011, 10:29:37 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 17.10.2011 01:19, od Bartosz Taudul:
> Ale po co GPL? Audacity masz na GPL-u i co, odgównisz sobie?
Bo lubię wiedzieć co w gównie (z obsługą nyquist'a, czyli łatwo
rozszerzalne) piszczy niż uruchamiać coś, do czego źródeł nie mam
dostępu ? ;)
Idąc tą drogą, to dyskusja zbacza w stronę, że nie warto używać linuksa,
czyli do nikąd...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski