Jak odessać dhcpcd od jednego interfejsu?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 17 Paź 2011, 12:59:25 CEST

Dnia poniedziałek, 17 października 2011, Tomasz Witek napisał:
[...]
> dhcpcd to klient i on pyta tylko tam gdzie mu skonfigurowales ze ma
> pytac.
>
> /etc/sysconfig/interfaces/*
>
> moze chodzilo ci o dhcpd ??

Nie. Dokładnie o to mi chodziło co napisałem:

Ale chyba znalazłem - klient dhcpcd chyba był odpalony przez przypadek.
Zamknąłem oba interfejsy, zabiłem dhcpcd, uruchomiłem interfejsy ponownie i
teraz chyba już będzie OK. Przynajmniej został tylko jeden dhcpcd na eth1,
tego na eth0 w procesach nie ma.

Mój błąd był.