[OT] Kamera IP

Tomasz Klimaszewski klimae w gmail.com
Pią, 21 Paź 2011, 00:55:16 CEST

Witam

W dniu 20 października 2011 23:11 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> A jak jakość obrazu i możliwości strumieniowania?
>
> --

http://www.foscam.pl/index.php?p8,kamera-ip-wifi-model-fi8918w-czarny
Skrypty cgi z parametrami ustawiasz fps i rozdziałki i leci.
Max rozdzielczość zdjęć to 640-480 a strumienia na pewno będzie mniej
ale działało sprawnie. Używam kamerek od 1,5 roku  i zero awarii czy
innych problemów.

PS
Jak wyłączysz podczerwień ginie nadmiar fioletu.
Też można skryptem cgi.

somebody known as:
Tomasz Klimaszewski
Klimae[at]gmail[dot]com