[OT] Kamera IP

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Pią, 21 Paź 2011, 08:53:00 CEST

To i ja się podepnę, bo szukam czegoś podobnego, ale:

Ja z kolei chciałbym  kamerkę IP, która będzie pilnować samochodów pod blokiem. Czyli możliwość
wystawienia jej za okno + zasięg IR powiedzmy rzędu 15-20m.
Do tego sensowna rozdzielczość, tak aby dało się z tej odległości rozpoznać twarze i numery
rejestracyjne.

Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:05:39 +0200 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> napisał:

> 1. Kompatybilność z Linuksem. Bezdyskusyjne. Musi dać się oglądać obraz pod
> Linuksem, najlepiej w przeglądarce, ale może być te za pomocą mplayera -
> nieważne. Byle nie było to win/mac-only. To samo dotyczy zarządzania,
> chociaż tutaj zwykle jest interfejs webowy, więc nie jest źle.

To też.

> 2. "Obracalność" - rozumiem tutaj możliwość sterowania obiektywem (obroty).

Przydało by się, ale nie jest konieczne.

> 3. Cena - oczywiście im mniej tym lepiej. Chodzi o zastosowanie domowe,
> prywatne, nie mam więc co liczyć na refundację i muszę zapłacić sam.

Niestety to samo.

Może ktoś polecić coś sensownego?

Ryszard Mielcarek
crazy(małpka)noshit(.)pl