[OT] Kamera IP

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 21 Paź 2011, 09:40:42 CEST

Dnia piątek, 21 października 2011, Tomasz Klimaszewski napisał:
[...]
> Bez problemu osadza się na stronie chcesz więcej to pobierz sobie sdk.
> Bardzo dobra dokumentacja tylko po chińsku lub angielsku alo to tylko
> plus.

Lengłydź to dla mnie nie problem ;-) Jak już to tylko ja jestem dupa jeśli
chodzi o programowanie WWW/HTML/CGI i inne takie. Ale mogę założyć, że w tym
co jest standardowo, to to działa. I super. Po wypłacie pewnie sobie takie
coś zafunduję. Na Alledrogo są poniżej 300PLN już z dostawą.

Ciekawi mnie, czym się różni ten model (FI8918W) od starszego FI8908W. W
sumie ze specyfikacji to starszy ma tylko mniejsze kąty obrotu, poza tym to
samo. A cena dość różna (na Allegro).