[Th+ready+test] problem z konquerorem 4.7.2 + flash

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 23 Paź 2011, 16:36:10 CEST

Po którymś z ostatnich update'ów konqueror skutecznie mi się wiesza, jeśli
otworze na raz kilka kart z różnych adresów (otwieram folder zakładek).
Jeśli zakładki otwieram jedna po drugiej (po odczekaniu na załadowanie się
poprzedniej), wszystko jest OK. Niestety, nie wiem dokładnie po którym z
update'ów, ale obstawiam przejście na KDE 4.7.2. W przypływie chęci na
czystkę wywaliłem zawartość repackage i to było po tych update, więc nie mam
z czego zrobić downgrade.

Czy może ktoś zauważył u siebie coś podobnego? Arch to i686.