Re: [OT] Heelp :( problem z vserverem - wszysko leży, pomaga tylko hard reset

Maciej Krzyżanowski mk w agmk.net
Pon, 24 Paź 2011, 23:14:13 CEST

W dniu 2011-10-24 13:41, Pawel Golaszewski pisze:

> Dwie rzeczy:
> - zobacz znacznie świeższy kernel (np. 3.x). Dużo na korzyść w vserverach
>    i ich stabilności się zmieniło tutaj,
> - syslog. Jak logujesz do sysloga? Miałem taki zonk, że demony przestawały
>    działać w dziwny sposób jak nie mogły się sysloga dobić, bo cośtam się z
>    nim schrzaniło.
> - a wogóle to watchdog twoim przyjacielem :P

To ja dodam od siebie dwa słowa jako, że miałem ostatnio podobne (ale
jednak nieco inne) problemy.
Host na pld-th i guest na pld-ac jeszcze.
Wywalało  apache w tym ac (niby w losowych momentach, ale przy logrotate
zawsze). Czasem można było go po prostu podnieść, a czasem nie - z
komunikatem o zbyt dużej ilości otwartych plików przez użytakownika
http. Restert vservera pomagał zawsze. Pomógł upgrade kernela do 3.x na
hoście i upgrade apache do tego, które się ostatnio pojawiło w ac-ready
na gościu. Po upgrade kernela, a przed upgrade php w dmesgu zaczęło się
pojawiać dużo segfaultów z php.

Pozdrawiam
Maciek