Kłopot z subversion-libs ( było: Działa komuś kdevelop (tworzenie/otwieranie nowych projektów )?)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 25 Paź 2011, 16:30:35 CEST

Dnia wtorek, 25 października 2011, Lukasz Michalski napisał:
[...]
> Ja uzywam 4.2.0. Kdevelop 4.2.3 ma jakiś problem z projektami typu
> "custom". Nowych nie próbowałem otwierać.

Zrobiłem downgrade i też mam ten sam problem. Potem wrzuciłem na gdb i
końcówka jest taka:

[New Thread 0xa57ffb70 (LWP 7857)]

Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
[Switching to Thread 0xa57ffb70 (LWP 7857)]
0xaed21d2b in svn_wc__db_wcroot_parse_local_abspath () from
/usr/lib/libsvn_wc-1.so.0

Po downgrade subversion do 1.6.17-2 problem zniknął. Znaczit - coś nie tak w
subversion.