Re: sporo spamu typu "job offer" - jak to zablokować?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Nie, 4 Wrz 2011, 21:33:06 CEST

On 2011-09-04 21:17, Łukasz Michalski wrote:
> Witam,
>
> Zacząłem ostatnio dostawać mnóstwo spamu o tytułach mniej więcej takich:
>
> Start New Employment Today
> Get a New Job Today
> Administrative Sales Support - Virtual Office
> Job Offer - Flexible Hours
> Current Open Position
> Current Vacancy
>
> MAIL FROM to prawidłowe adresów z mojej domeny.
>
> Spamassasiona mam aktualnego, sa-update też nie pomaga. Dostają 2-3 pkt
> od spamassasina a ja spam oznaczam od 5.2.
>
> Czy ktoś może zna receptę na ten problem?

tez mialem zalew tego spamu.

jak bys sie przyjrzal tresci tych maili, to w kazdym z nich na koncu
jest podany adres mail w domenie newweb-career.com

dodaj po prostu regule do spamassasina ktora bedzie dawac duzy score
mailom z tym slowem.
np.

describe    NEWWEBC  messages that contain the word newweb-career.com
body        NEWWEBC  /newweb-career\.com/i
score       NEWWEBC  20.0

--
  Arkadiusz Rdest