Re: sporo spamu typu "job offer" - jak to zablokować?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 5 Wrz 2011, 10:32:00 CEST

W dniu 2011-09-05 09:15, Łukasz Maśko pisze:

> Nie zadziałało... Gdzie to powinienem wpisać? Wpisanie do
> ~/.spamassassin/user_prefs wydaje się nie wystarczać (maile oznaczam za
> pośrednictwem spamc).

ja mam tak:

w katalogu /var/lib/spamassassin/3.xxxxxx dodałem plik o nazwie i tresci
jak ponizej:

# cat custom_ruleset.cf
include custom_ruleset/01_newweb.cf

utowrzylem tam katalog "custom_ruleset" a w srodlu plik o tresci:

# cat custom_ruleset/01_newweb.cf

describe    NO_NEWWEBC0  messages that contain the word newweb-career.com
body        NO_NEWWEBC0  /newweb-career\.com/i
score       NO_NEWWEBC0  10.0

czy dziala (laduje plik z regulami) mozesz sobie sprawdzic wydajac
komende "spamassassin -D --lint"
a potem przepuscic takiego maila przez SA i zobaczyc czy dal
odpwoiedniego SCORE'a "spamassassin -D < mail"