zeszyt

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Czw, 22 Wrz 2011, 14:59:32 CEST

Witam wszystkich.

Jakiś czas temu kupiłem sobie tableta i doszedłem do wniosku, że jest to
idealne urządzenie do prowadzenia notatek tylko potrzebny jest
odpowiedni soft. Dokładnie potrzebne mi jest oprogramowanie które
umożliwia prowadzenie notatek wprowadzanych i przechowywanych graficznie
(jako obrazki). Te notatki powinny być zorganizowane w formie zeszytów
składających się z wielu stron (obrazków). Każdy zeszyt powinien
umożliwiać modyfikację wcześnie wprowadzonych stron oraz dodawanie
nowych (nie tylko na końcu). Było by idealnie gdyby dało się robić zakładki.

Słyszał ktoś o czymś takim?? Oczywiście idealnie by było gdyby to
chodziło na PLD ale (w akcie desperacji) pogodzę się także z czymś pod
winde.

PS. Rozwiązania typu OOfice-Draw nie wchodzą w grę. Urządzenie nie jest
specjalnie duże więc wprowadzanie musi być w trybie pełnoekranowym (być
może z dokładnością do jakiejś niewielkiej ramki). Co więcej potrzebne
jest coś zdecydowanie lżejszego. Mój tablet ma Pentium Mobile 1.2GHz.

Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.