[Th] RAID i LVM w jednym stali domu...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 5 Kwi 2012, 11:42:35 CEST

Zrobiłem 3xRAID1, z tego zrobiłem RAID0, na tym jest LVM i tu ma być partycja
root. (/dev/dysk/root dla ułatwienia...)
No i teraz przenosze sobie system na tą partycję zmieniam co trzeba w fstab i
lilo.conf uruchamiam geninitrd i robi się initrd.
No i tu jest problem (chyba).
Bo geninitrd ani się nie zająknie o RAID1 i RAID0...
Nie jest wrzucone do initrd nic co by mogło się pokusić o podniesienie tych
RAIDów... :/
Próbuje się podnieść LVM, ale tu jest lipa bo nie ma na czym...
Szczerze mówiąc to tak tego jeszcze nie robiłem, LVM na RAID1 to już wiem, że
się da, na RAID10 też już kiedyś przecwiczyłem, no ale tutaj mam problem...
Zatem o co cho?...
Mam nadzieję, że zbytnio nie zamotałem...
Oczywiście jest bezpośrednio na innej macierzy RAID1 osobna partycja na /boot.
I dla ewentualnych pytających, to nie może być RAID10 od razu, bo dane które
mają się tu docelowo znaleźć są na dyskach które mam dopiero zamiar do tych
macierzy RAID1 dodać, które narazie są zrobione na pojedyńczych dyskach.

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Śmiech - to szczere królestwo człowieka.
:                                                      --  Francois Rabelais