[Th] RAID i LVM w jednym stali domu...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 5 Kwi 2012, 13:51:19 CEST

Dnia czwartek, 5 kwietnia 2012, Grzegorz Pietrzak napisał:
> [...]
[...]
> Już doinstalowałem mdadm-initrd...

Niestety nie wstaje, więc nie do końca pomogło... ;)
Rzuciłem okiem na zawartość initrd i jestem ciekaw czy to nie to:
w pliku mdadm.conf jako pierwsza jest wrzucona definicja macierzy /dev/md4
która jest składana z /dev/md[123] których definicje są później.
Jak sprawdziłem już sobie na szybko, mdassemble składa macierze zgodnie z
kolejnością w mdadm.conf...
Znów lipa... :/

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Niewiele jest rzeczy, które wyrządziły światu tyle szkód, co przekonanie
: różnych jednostek czy grup, że tylko oni są wyłącznymi posiadaczami
: prawdy.
:                                                              --  I. Berlin