[Th] RAID i LVM w jednym stali domu...

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 12 Kwi 2012, 12:12:43 CEST

Dnia czwartek, 5 kwietnia 2012, Grzegorz Pietrzak napisał:
> Rzuciłem okiem na zawartość initrd i jestem ciekaw czy to nie to:
> w pliku mdadm.conf jako pierwsza jest wrzucona definicja macierzy /dev/md4
> która jest składana z /dev/md[123] których definicje są później.
> Jak sprawdziłem już sobie na szybko, mdassemble składa macierze zgodnie z
> kolejnością w mdadm.conf...

Narazie poradziem sobie tak, że zrobiłem sobie sam initrd przy pomocy genromfs
z katalogu który skopiowałem z tego initrd który zrobił geninitrd,
z poprawionym /etc/mdadm.conf, w którym wpis dotyczący RAID0 budowanego z
trzech macierzy RAID1 przeniosłem na koniec pliku.
Teraz działa.

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Ludziom przydałby się czasem dzień wolny od życia...
:                                                          --  Św. Augustyn