kompilacja

Grzesiek Sójka pld w sojka.co
Wto, 17 Kwi 2012, 18:49:31 CEST

Witam serdecznie,

Próbuje właśnie skompilować jakiś moduł zewnętrzny do jajka
kernel-3.3.1-2.i686 i jakoś strasznie mi nie idzie. Zainstalowałem
paczki w chroocie potem cd /usr/src/linux dalej:

linux]# make prepare
   HOSTCC  scripts/basic/fixdep
   HOSTCC  scripts/kconfig/conf.o
   HOSTCC  scripts/kconfig/zconf.tab.o
   HOSTLD  scripts/kconfig/conf
scripts/kconfig/conf --silentoldconfig Kconfig
*
* Restart config...
*
*
* Processor type and features
*
Tickless System (Dynamic Ticks) (NO_HZ) [Y/n/?] y
High Resolution Timer Support (HIGH_RES_TIMERS) [Y/n/?] y
Symmetric multi-processing support (SMP) [Y/n/?] y
Enable MPS table (X86_MPPARSE) [Y/n/?] y
Support for extended (non-PC) x86 platforms (X86_EXTENDED_PLATFORM)
[Y/n/?] y
ScaleMP vSMP (X86_VSMP) [N/y/?] (NEW)

Dokładnie to samo robiłem przed chwilą dla x86_64 i poszło bez problemu
a dla i686 kicha. Co robię źle?? Jak teraz kompiluje się zewnętrzne moduły??

Tak na wszelki załączam listę pakietów które mam w tym chroocie:
compat-libstdc++-4.6 rpm-base audit-libs gdbm ncurses libtirpc perl-dirs
binutils libmpc attr cyrus-sasl-libs iconv elfutils-libelf libmagic
glibc-devel-utils rpm acl libgcc ca-certificates openssl libxcrypt
cracklib-dicts libcom_err heimdal-libs pam binutils-libs mpfr gcc
libnscd openldap-libs grep glib2 libxml2 ossp-uuid glibc-headers poldek
file glibc make pwdutils diffutils kernel-module-build ldconfig mksh
zlib libselinux cracklib glibc-libcrypt sqlite3 pam-libs perl-base
gmp-c++ ppl coreutils cyrus-sasl pcre bash beecrypt rpm-lib glibc-devel
slang-libs cloog-ppl mc filesystem popt rpm-whiteout libsepol mawk
nss-softokn-freebl sed perl-libs gmp ppl-pwl libcap-libs db4.7 libffi
gamin bzip2-libs keyutils-libs linux-libc-headers poldek-libs gpm-libs
setup FHS readline module-init-tools kernel-headers