UPSy używane i obsługiwane przez PLD. (było: UPS Lupus 1000 (Fideltronik-Inigo) a NUT)

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Czw, 19 Kwi 2012, 11:29:43 CEST

> Dnia czwartek, 12 kwietnia 2012, Grzegorz Pietrzak napisał:
> Może by się ktoś pochwalił, jakich UPSów używa i ma uruchomionego nut-a
> sprawnie i w pełni obsługującego takiegoż UPSa w PLD?

Ze SmartUPSami APC nigdy nie miałem problemów i po serialu i po USB. Z
innych to mam tylko stare HP/Compaq R3000 XR i ogólnie działają, ale
niestety sterownik bmcxcp regularnie zdycha i bez sprawdzania w cronie
co kilka minut czy nadal działa się nie obejdzie. Ładnie też mi działają
UPSy, z którymi NUT rozmawia po sterowniku SNMP.

M.