UPS Lupus 1000 (Fideltronik-Inigo) a NUT

stacho stacho w venco.com.pl
Pią, 20 Kwi 2012, 12:18:04 CEST

On 18.04.2012 12:36, Grzegorz Sójka wrote:
> No to już wiadomo. Zmienili interface (lub w 700VA zawsze był inny
> niż w 1000VA). U mnie jest ID 0925:1234 Lakeview Research. No i fiut
> bombki strzelił choinki nie będzie.

Miałem kiedyś Sweexa z takim ID Lakeview i działał z nutem,
używałem go ze sterownikiem lakeview_usb, teraz jakoś go nie widzę
w pakiecie. Z tego co pamiętam to zmienił nazwę na richcmm_usb.
Może ten Twój zadziała na richcomm_usb?
Obecnie mam Musteka Powermust 800 i działa na blazer_ser .

--
pzdr
Stacho Pal