Poproszę o link do składni reguł w ~/.spamassassin/user_prefs

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 15:53:31 CEST

Temat już był poruszany, ale chciałbym poprawić rozwiązanie, które zostało
tam pokazane. Chodzi o listy z "ofertami pracy". Na razie mam regułkę tej
postaci:

describe    NEWWEBC  Badziewne pseudo oferty pracy
body        NEWWEBC  /(jobrapidopl\.com|jobbankpoland\.com|eceuropaeu\.com|
jobpolskapl\.com|jobpilotpl\.com|toppolandjob\.com|eureseuropa\.com|newweb-
career\.com|careers-consult\.com|seekur\.com|jobeuractiv\.com|
seekeurop\.com|ResumeDeliver has a database|jobbinpoland\.com|
jobbineuropa\.com|tms-work\.com|jobinpl\.com|jobbspoland\.com|
gazetapracapl\.com|jobdayseu\.com|polandjobb76\.com|It is not full time job|
to stanowisko jest dla Was|do naszej ekipy dla administracyjnej pracy|dla
fachowego wzrostu i kariery|Delete Spaces In Email Address|trakcie tworzenia
nowej sieci przedstawicieli|pracy jest przetwarzanie)/i
score       NEWWEBC  10.0

Powstałą na podstawie regułki podanej w tamtym wątku, uzupełnionej o nowe
"adresy". Jak widać powyżej, dużo z powyższych jest postaci
job[a-zA-Z0-9]*\.com ale jak zamiast nich próbuję wpisać w powyższej regule
takie wyrażenie regularne to filtrowanie przestaje działać. Czyżby pomimo
informacji, że dopuszczone są perlowe wyrażenia regularne było tutaj
inaczej? Czy może ktoś mógłby mnie nakierować na jakiś odnośnik do
_właściwej_ dokumentacji lub poprawić moje rozwiązanie, jeśli to jakiś
drobiazg?

Pozdrawiam.