Intel GM965 direct rendering: No

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 9 Sie 2012, 19:33:41 CEST

On Thursday 09 of August 2012 18:55:12 Roman Kolasiewicz wrote:

> chromium-browser-20.0.1132.57-2.i686
> sqlite3-3.7.13-2.i686

w .spec-u chromium, bcond system_sqlite jest wylaczony, wiec zbudowalo sie
z popsuta wersja sqlite dolaczona do chromium. w nowszej wersji 21.x widze,
ze patch juz jest: third_party/sqlite/sqlite-3.7.6.3-fix-out-of-scope-memory-reference.patch,
wiec to co poszlo na buildery powinno juz dzialac lepiej.