[OT] Prośba o pomoc w odpaleniu tunera DVB-T na karcie hybrydowej

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 18 Sie 2012, 14:48:00 CEST

Mam kartę tunera hybrydowego TV na PCMCIA (KWorld NB-TV 220). Mam ją
skonfigurowaną w systemie, jak dotychczas służyła mi do zgrywania zawartości
kaset z VHS-u i Video8. Umiem też odpalić na niej telewizję analogową.
Obecnie potrzebuję uruchomić na niej tuner DVB-T (mam nadzieję, że pociągnie
nasz multipleks). Jeśli ktoś ma doświadczenie w czymś takim i mógłby mi
pomóc, proszę o kontakt na priv, coby nie zaśmiecać listy.

PS. Całość ma działać oczywiście pod PLD Th :-)