[Th-x86_64] Intel GM965 Zwis GPU

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 23 Sie 2012, 21:40:55 CEST

Witam, po ostatnich zmianach w TH zdarzają mi się zawiechy GPU,
polegające na tym, że monitor dodatkowy się wyłącza, a na ekranie
laptopa ciemno(tylko podświetlenie świeci).
Po omacku przechodzę do terminala i Alt-Ctrl-De udaje mi się
zrestartować system.
W którymś logu Xorg miałem pomiędzy Modeline (teraz nie mogę znaleźć):
"GPU Hang detected, acceleration disabled"
Ustawienia Modeline potrzebuję z uwagi na źle synchronizujący się po VGA
dodatkowy monitor LCD.
Nie zależy to od kernela, na wersji sprzed upgrade jest to samo.
w /etc/X11/xorg.conf.d/20-IntelGMA.conf
	Option		"AccelMethod"  "sna"

Composite czy włączone czy tez nie, jest to samo.
Odpalenie Gimpa i załadowanie obrazka, czy wejście Iceweaselem na
bardziej przyozdobioną stronę to pewny zwis. Jak to ugryźć ?

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski