Problem z instalacją PLD

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Pon, 3 Gru 2012, 12:12:03 CET

On Mon, 03 Dec 2012, misiekgo wrote:

> Witam
>
> Mam problem z zainstalowaniem PLD TH
>
> Przy instalacji z chroot mam taki komunikat:
> error: cannot open Basenames index using db3 - No such file or
> directory (2) ....
>
> dostaję to przy instalacji każdego pakietu. Jedyny pakiet który się
> zainstalował to FHS.
>
> Jak instalowałem przy pomocy CRI to zainstaluje się ale przy
> puszczeniu poldek --upgrade-dist --test dostaję błędy przy np
> udev-core i jeszcze paru paczkach.
>
> W czym tkwi problem ? Nie pierwszy raz instaluje pld ale pierwszy raz
> [...]

Podejrzewam niezgodność wersji rpm-a i bdb na zewnątrz i wewnątrz chroota.
Prosty przepis:
- wyłaczyć w poldku "particle install"
- zainstalować poldek+rpm w poerwszym zestawie paczek
- kontynuować instalację pakietów wewnątrz chroot

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/