[Th]error: cannot open Packages(0) index: Invalid argument(22) - da się to naprawić?

Jan Rękorajski baggins w pld-linux.org
Wto, 4 Gru 2012, 19:14:30 CET

On Tue, 04 Dec 2012, Paweł Gołaszewski wrote:

> Cały czas nie rozumiem dlaczego "rebuilddb" nie mogłoby wywoływać zwykłego
> exec() z takim recover? rebuiddb kiedyś załatwiał większość problemów z
> bazą (nie ważne co tam Jeff gada), teraz przestał praktycznie cokolwiek
> robić...
>
> Dodatkowo - rpm wie z jakim db był budowany i którą binarkę powinien
> uruchamiać.

Wrzuć łatę do git, mnie wywoływanie ręczne db_recover nie przeszkadza, a
kopać się z koniem^H^H^H^H^H^HJeffem nie zamierzam ;)

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/