Cofanie wersji z repackage i " Niezgodność skrótu pliku"

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 12 Gru 2012, 22:24:06 CET

Dnia środa, 12 grudnia 2012, Krystian T napisał:
[...]
> To może --nomd5

Spróbuję przy najbliższej okazji. Teraz poprawiłem speca, zbudowałem pakiet
i zainstalowałem "na czysto". Ale dzięki za podpowiedzi.

PS. bluez-4.101 + SysVInit = nie działa, jakby ktoś się dziwił.