[TH] system na btrfs

grym3k grym3k w o2.pl
Czw, 27 Gru 2012, 22:50:46 CET

Witam
Czy tylko ja mam problem z uruchomieniem systemu na btrfs. Przy bootowaniu initrd wykrzacza się na switch_root.
Dyski wykrywa, tylko btrfs nie może jakoś na nich znaleźć. Wszystkie moduły są w initrd.
Kernel to 3.4.23.longterm-3, busybox i geninitrd aktualne z th.
Ktoś kiedyś pisał na liście, że też próbował uruchomić i podobno dodanie opcji do kernela
rootfsflags pomagało (tylko nie napisał już jakie to opcje były:D). Próba z opcjami:
subvol=rootfs lub root=/dev/sda1 spełzła na niczym. Ktoś ma taki zestaw działający?
Jakieś specjalne sztuczki są potrzebne czy ja coś źle robię?

Z góry dzięki.
Pozdrawiam
PG