Re: [TH] system na btrfs

grym3k grym3k w o2.pl
Sob, 29 Gru 2012, 00:38:34 CET

Dnia 28 grudnia 2012 15:42 Grzesiek Pycia <gzohop w gmail.com> napisał(a):

> Z tego co kojarzę z czasu instalacji tego systemu to miałem problemy
> właśnie z brakiem modułów crc lub ich złą kolejnością ładowania.
>
> Masz włączony udev w initrd? Bo bez tego nie udało mi się uruchomić systemu.

Fajnie, poszlo, dzieki wielkie: D

moje PREMODS poczatkowe bylo takie:
ata_pixx  btrfs - tutaj sie wywalal na switch_root, (konfig byl wystarczajacy dla mnie bo reszte modulow dodawal genitrd).
ata_pixx crc32c zlib_deflate libcrc32c btrfs - to samo co w/w
ata_pixx crc32c zlib_deflate libcrc32c sd_mod btrfs - dopiero ruszylo (wczesniej bylo bez sd_mod bo geninitrd dodaje go z automatu, tylko ze przy ladowaniu initrd sd_mod dodawane bylo na samym koncu po btrfs, dodanie do PREMODS wymusza odpowiednia
kolejnosc).
testowalem jeszcze z udev w initrd i bez niego - w jednym i w drugim przypadku odpala mi przy zastosowaniu ostatniej konfiguracji.