PLD i VLC jako klient DLNA - używa ktoś?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 29 Gru 2012, 21:02:37 CET

Czy ktoś używa (z sukcesem) VLC jako klienta DLNA? Próbuję podłączyć się pod
mój serwerek (Zyxel NSA310) i wszystko co mam to nazwa serwera w oknie
playlisty, ale nie mam wglądu w jego zawartość (drzewo się dalej nie
rozwija). Sam dostęp do serwera z innych urządzeń (Android, odtwarzacz WD)
jest bezproblemowy. Tylko VLC mi niedomaga. Może jakaś biblioteka musi być
doinstalowana?  Tylko jaka? W razie czego podam co mam, tylko nie wiem co.