Re: Jak to jest z tym systemd w PLD (i ogólnie o systemd)?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 11 Lut 2012, 18:53:42 CET

On Sat, 11 Feb 2012, Łukasz Maśko wrote:
> Kernel vanilla-3.2.4 (kompilowany z naszego speca z --with vanilla),
> arch i686.

To w takim razie nie to. Mam kernel 64-bit (nie chcę pae), a userspace
32-bit.

Ale to jest prawdopodobnie powód dla którego z binfmt mam kłopot (systemd
sam go montował i był problem nawet z samymi komendami systemctl).