[OT] Jak dogłębnie sprawdzić dysk twardy?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 17 Lut 2012, 09:07:44 CET

Kupiłem wczoraj dysk do zamontowania w domowym NAS'ie. Dysk nie jest nowy,
dlatego chciałbym go najpierw porządnie sprawdzić na obecność błędów. Mam na
to max. tydzień (oczywiście nie chcę go tak długo testować, do tego czasu
mogę dysk zwrócić). W tej chwili zapuściłem badblocks -w, ale może jest coś
lepszego do tego celu?