Spamassassin kontra "oferty pracy"

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pią, 17 Lut 2012, 16:04:36 CET

W dniu 2012-02-17 14:43, Jacek Osiecki pisze:
> Witam,
>
> Ostatnio można się zes* z tymi spamerskimi "ofertami pracy"...
> Spamassassin łyka je bez skrępowania i radośnie puszcza dalej
> z błogosławieństwem...
> Tak, wiem że można sobie dopisać regułkę łapiącą po mailu tych
> powaleńców, tylko znudziło mi się dopisywanie kilku nowych regułek
> dziennie :-/

ja blokuje po domenie z tresci maila ...  newweb-career.com,
careers-consult.com, webjobineurope.com, eurojoboard.com i jescze kilka
innych.
pomaga na kilka dni, potem zmieniaja domene w tresci :)

> Czemu spamassassin tak lubi tych spamerów? Jest jakaś metoda na to?

no wlasnie. pytanie czmu ich nie wylapuje?

nawet nie zwraca uwagi na podmieniony FROM:

--
  Rdest Arkadiusz