Flash znów wywraca konquerora - czy tylko u mnie?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 22 Lut 2012, 09:49:41 CET

Już nie wiem, gdzie szukać. Adobe-flash znów wywraca mi konquerora. Po
prostu wylatuje w kosmos. Objawia się to oczywiście tylko na stronach, gdzie
flash jest. Wyinstalowanie flasha również zażegnuje problem, ale to
oczywiście nie jest rozwiązanie. Pod chromium wszystko działa jak powinno.
Niestety, pod konquerorem nie można "wyłączyć" jednej wtyczki.

Czy tylko ja tak mam? Zainstalowane najnowsze paczki z th+ready+test, i686,
adobe-flash-11.2.202.197-1, ale problem jest też na 11.2.202.19.