Ubijanie Chromium

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Lut 2012, 09:00:14 CET

Udaje się komuś zamknąć Chromium tak normalnie? U mnie od jakiegoś czasu po
zamknięciu ostatniego okna zostaje w systemie 1-2 podprocesy (często tak ja
poniżej:

$ ps ax | grep chrom
12520 ?        Sl     0:00 /usr/lib/chromium-browser/chromium-browser --
type=service --lang=pl
12526 ?        Z      0:00 [chromium-browse] <defunct>

Nie mam włączonego w preferencjach Chromium "aplikacji działających w tle".
Rozumiem, że - teoretycznie - ten proces w tle powinien pozwolić na szybsze
ponowne uruchomienie przeglądarki. Ale, po pierwsze, nie zawsze tak jest bo
właśnie w takiej sytuacji zdarza się, że po klinkięciu na ikone Chromium się
nie odpala i najpierw muszę ręcznie wszystkie takie procesy ubić, a po
drugie - może ja nie chcę takiego "ułatwienia"?

Coś u mnie nie tak, czy to "standardowe" zachowanie?