Jak prawidłowo sprawić by grub2 dodał sobie do configa dwie partycje boot ?

Pią, 6 Sty 2012, 00:36:18 CET

Mam PLD w ktorym w chrootcie zainstalowałem sobie (chyba)  drugie PLD tym
razem na lvm (poza boot). Jak sprawić by grub2 odnalazł i dodał do menu _oba_
systemy ?

W tej chwili

# update-grub
Generating grub.cfg ...
Found linux image: /boot/vmlinuz-3.0.13-1
Found initrd image: /boot/initrd-3.0.13-1.gz
Found unknown Linux distribution on /dev/mapper/vg_raid10_bitmap-root

mimo że drugi system mam podmountowany na /mnt/db5

/dev/mapper/vg_raid10_bitmap-root on /mnt/db5
/dev/md3 on /mnt/db5/boot type ext3

Uruchomienie update-grub w chrootcie widzi też tylko chrootowy /boot:

Found linux image: /boot/vmlinuz-3.0.13-1
Found initrd image: /boot/initrd-3.0.13-1.gz

Grub nie powinien sobie przeszukać wszystkich partycji i dla typow ktore zna
pododawać vmlinuz'y i initrd , trzeba ręcznie sobie rzeźbić ?

Z gory dzięki za pomoc,

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,