lvm2 snapshot i device-mapper problem

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Nie, 8 Sty 2012, 17:55:51 CET

On Sunday 08 of January 2012 13:04:04 Wojciech Ścisłowski wrote:
> Witam!
>
> Wydaje mi się, że na innych maszynach mam podobnie i działa, teraz na
> nowo stawianym TH pojawił się problem:
>
> lvcreate -L200M -s -n SnapShot /dev/my_lvm/home
>
> powoduje błąd:
>
> snapshot: Required device-mapper target(s) not detected in your kernel
>
> zainstalowany mam kernel-3.0.14-1.x86_64

na takim samym kernelu robie backupy via snapshot i u mnie dziala.
masz zaladowany modul?

# lsmod|grep snap
dm_snapshot            29484  0
dm_mod                 72838  7 dm_snapshot

moze zrobiles upgrejd kernela i zapomniales restartu. czego efektem
jest brak mozliwosci zaladowania modulu skasowanego juz przez rpma.