[OT] Jaki aktywny HUB USB byście polecili?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 20 Sty 2012, 13:27:32 CET

Po tym jak ciągle mam problemy z dotychczas użytkowanymi przeze mnie hubami
usb bo a to komp nie może poprawnie wykryć urządzenia (unable to enumerate
USB device on port...), a to zrywa mi transfer przy przesyłaniu danych z
dysku, postanowiłem zainwestować ciut więcej niż kilkanaście złotych i kupić
coś porządniejszego.

Czy możecie mi doradzić, jaki aktywny HUB USB z własnym zasilaniem warto
kupić? Najlepiej jakby był na 7 portów, ale jak będą 4 to też ujdzie. Chodzi
mi o coś ze stabilnym transferem i zasilaniem, żeby się nie wykładało przy
podłączonym zewnętrznym dysku (zasilanym z USB) i telefonie właśnie się
ładującym. Cena powiedzmy do 100PLN. Przeglądam Allegro ale nic wartego
uwagi nie widzę :-/

Pozdrawiam.