[OT] Jaki aktywny HUB USB byście polecili?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 20 Sty 2012, 13:48:00 CET

Dnia piątek, 20 stycznia 2012, Bartlomiej Zimon napisał:
[...]
> Co na tym hubie chcialbys powiesic?

Dysk twardy (2 sztuki, obie zasilane przez USB), telefon, skaner, czytnik E-
booków (z tym mam problem, bo podpięty inaczej niż bezpośrednio do laptopa
nie chce się połączyć jako dysk bo podobno ciągnie za dużo prądu - w logu
mam coś o "overcurrent"), jakiś pendrive. Najbardziej wymagające co do
jakości transferu to dyski, jeśli chodzi o zasilanie to telefon, że o e-
booku nie wspomnę.