Czy ktoś używa serwera DLNA pod PLD?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 27 Sty 2012, 14:03:50 CET

Jeśli ktoś używa jakiegoś oprogramowania dodającego do kompa z PLD
funkcjonalność serwera DLNA to bardzo bym prosił o krótkie podzielenie się
wrażeniami - jakie oprogramowanie używa, może jakieś hinty odnośnie
konfiguracji?

Ja przez chwilę próbowałem postawić minidlna, które mamy w dystrybucji, ale
z braku wystarczającej ilości czasu nie mogłem tego zwalczyć do formy
działającej (w szczególności serwer niby chodził, ale mój klient - komórka z
Androidem - go nie widziała).