Czy ktoś używa serwera DLNA pod PLD?

Przemek pld w jabber.biz.pl
Pią, 27 Sty 2012, 15:47:57 CET

On Friday 27 of January 2012 14:03:50 Łukasz Maśko wrote:
> Jeśli ktoś używa jakiegoś oprogramowania dodającego do kompa z PLD
> funkcjonalność serwera DLNA to bardzo bym prosił o krótkie podzielenie się
> wrażeniami - jakie oprogramowanie używa, może jakieś hinty odnośnie
> konfiguracji?
>
> Ja przez chwilę próbowałem postawić minidlna, które mamy w dystrybucji, ale
> z braku wystarczającej ilości czasu nie mogłem tego zwalczyć do formy
> działającej (w szczególności serwer niby chodził, ale mój klient - komórka
> z Androidem - go nie widziała).

Używam minidlna i sprawuje się bez zarzutu. Serwer jest widziany zarówno przez
mój telewizor (LG 42V375S) jak i telefon (Android, klient dlna którego tu
używam to BubbleUPnP). Komórka odtwarza mi tylko tyle na ile pozwalają kodeki
w niej poinstalowane. Telewizor odtwarza mi póki co wszystko (łacznie z mkv)

--
Przemek