Co może doskwierać clementine ( pomóżcie zdebugować )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 30 Sty 2012, 16:58:16 CET

Na jednej z moich maszyn przestało mi się dzisiaj uruchamiać clementine.
Wywraca się z segfaultem podczas uruchomienia. Próbuję dojść, dlaczego, ale
nie umiem sobie z tym poradzić - zarówno logi, strace
(http://yen.ipipan.waw.pl/~ed/cl.log.gz) jak i gdb (poniżej), twierdzą, że
problem jest jakby w... ld-linux:

$ gdb clementine
GNU gdb (GDB) 7.3.1-3 (PLD Linux)
Copyright (C) 2011 Free Software Foundation, Inc.
License GPLv3+: GNU GPL version 3 or later
<http://gnu.org/licenses/gpl.html>
This is free software: you are free to change and redistribute it.
There is NO WARRANTY, to the extent permitted by law.  Type "show copying"
and "show warranty" for details.
This GDB was configured as "i686-pld-linux".
For bug reporting instructions, please see:
<http://www.gnu.org/software/gdb/bugs/>...
Reading symbols from /usr/bin/clementine...Reading symbols from
/usr/lib/debug/usr/bin/clementine.debug...done.
done.
(gdb) run
Starting program: /usr/bin/clementine

Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
0x4c85e4fc in _dl_relocate_object () from /lib/ld-linux.so.2

W zasadzie nie jest istotne co to za program, ważniejsze jest to, że jeszcze
niedawno (w czwartek) uruchamiał się poprawnie. Na początek, jeśli umiecie,
pomóżcie mi znaleźć, pomóżcie mi znaleźć, jaka biblioteka może tu bruździć.
Powyższa wywrotka wygląda dla mnie, jakby zdarzała się jeszcze przed
pierwszą instrukcją w main, czyli tak jakby to nie był problem w samym
clementine, ale w linkerze. A tutaj ja głupieję :-/ Sprawdzałem spójność
bibliotek przez rpm -V, ale nic złego nie znalazłem.