udisks2, xfce a montowanie pendrive

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Pon, 4 Cze 2012, 10:00:46 CEST

On Mon, 4 Jun 2012 09:16:12 +0200
Wojtek Rysiewicz <wojtek.rysiewicz w gmail.com> wrote:

> podłącze się pod temat:
> u mnie mam ten sam problem (udisk2-1.97.0-1) loguję się przez GDM

Po tygodniu na liście dyskusyjnej xfce dowiedziałem się, że problemem
są zazwyczaj ?dmy. Jak nie ustawią poprawnie uprawnnień przy logowaniu
to umarł w butach. Ja loguje się z konsoli. W takim przypadku jedyna
mpożliwość to w:
/usr/share/polkit-1/actions/org.freedesktop.udisks2.policy
ustawić uprawnienia do:
<action id="org.freedesktop.udisks2.filesystem-mount-other-seat">
na
<allow_any>yes</allow_any>
(można też to samo dla eject-media-other-seat). Generalnie większość
użytkowników xfce4 z listy poleca do logowania SLIM'a. Jest w PLD.
Podobno jak się zainstaluje wszystko co trzeba to działa bez problemu.

--
Serdecznie pozdrawiam / Sincerely yours

Grzegorz Sójka
Faculty of Mathematics and Information Science
Warsaw University of Technology
Pl. Politechniki 1
00-661 Warsaw, POLAND
tel. +48 22 234 72 66