Krnąbrny tmpwatch - olewa -x ?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 2 Mar 2012, 09:59:41 CET

Witam,

Po raz kolejny coś mi zmasakrowało /tmp, mimo że niby tmpwatch powinien
się odwalić od niektórych plików...
Mianowicie - poleciało całe /tmp/vservers, gdzie mam podmontowywane /tmp
poszczególnych vserverów (dzięki temu we wszystkich vserverach mam
noexec,nosuid itp. na /tmp).
Tymczasem w /etc/sysconfig/tmpwatch stoi jak byk:

# Options for cron tmpwatch call:
OPTIONS="-fq -x /tmp/vservers"

Dlaczego on to wykasował?
A może coś innego jeszcze grzebie w /tmp?

Serwer oczywiście nie był restartowany - zresztą przed startem
vserwerów mam w init.d dodany skrypcik który tworzy /tmp/vservers
z odpowiednimi podkatalogami...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944